duminică, 23 ianuarie 2011

The Rose Family

Primele farduri/ rujuri/ oje pe care le-am folosit au fost de la Ruby Rose / Golden Rose si inca folosesc produsele lor cu placere. De curand am vizitat  magazinasul meu de cartier (aprovizionat cu all kinds of beauty supplies, din care raaaar ies empty handed...deh ) si am ochit o noua Rose: Role Rose. Cautam niste culori mate puternice, dar no luck. :(( Am fost curioasa sa incerc totusi si fardurile astea, so I updated  my Rose family.
Cum am ajuns acasa m-am si apucat de treaba...si ce sa vezi SURPRISE:  fardurile sunt de fapt mate...dap, sclipiciul e doar la suprafata si se ia foarte usor...asa ca m-am ales cu o paletuta cu culorii vii si mate, exact ce imi doream...yeyyyy.
De calitatea lor am fost foarte multumita, le-am aplicat cu primer of course si au resistat foarte bine. 
Mi s-au mai lipit de mana niste blush-uri mate si doua rujuri 2in1(lipstick + gloss). I love those as well! 
Here they are:






Si micul meu experiment colorat:

 
In poze fardul se vede putin sclipicios, dar deja s-a dus sclipiciul de pe culorile folosite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu